RECENZE: Potřebujete rychlou svačinku na cestě? Z fast foodů zamiřte do Subway

Přepadl vás hlad a na výběr máte jen z řetězců rychlého občerstvení? Ale vy přesto nechcete porušit zásady zdravého stravování a přijít o své krásné tělo? Pak zvolte Subway. Jejich heslo zní Eat Fresh, tedy jez čerstvě. A jak jsem se dnes přesvědčil, tak se toho drží. Po obědě v tomto fast foodu jsem neměl výčitky, na které si pamatuji z dob, kdy jsem navštěvoval třeba KFC.

V Subway jsem si dal sendvič Kuře Teriyaki. Zdroj: Subway

Výhodou tohoto fast foodu je, že si můžete sendvič přizpůsobit tak, aby byl co nejvíce zdravý. Prvním krokem je zvolit velikost chleba - patnáct nebo třicet centimetrů. I když jsem si myslel, že patnácticentimetrový mě nemůže zasytit, přesvědčil jsem se o opaku.

A chlebů máte na výběr hned několik. Zvolit si můžete třeba celozrnný, jako jsem to udělal já. Subway nabízí také několik sendvičů, které mají méně než šest gramů tuku. Já z této nabídky ochutnal Kuře Teriyaki, což jsou kuřecí nudličky ve sladké cibulové omáčce bez tuku.

500 kalorií

má patnácticentimetrový sendvič Kuře Teriyaki.
Nejlepší na sendviči pak je, že do něj můžete přidat pořádnou nálož zeleniny. Na výběr máte z ledového salátu, papriky, rajčete, okurky, nakládané okurky, černých oliv, červené cibule a pálivých papriček jalapeños. Takže pokud vám náhodou nechutnají rajčata a okurky, stále nepřijdete o svou porci zeleniny. Já vyzkoušel všechno kromě papriček jalapeños. Zelenina totiž není nijak kalorická, proto si jí můžeme dopřát hodně. Na pozoru se mějte jen před olivami.

Zrádnou částí výběru jsou omáčky. Pravděpodobně víte, že právě majonézy a podobné chuťovky přidávají jídlům hodně kalorií. Pokud chcete jíst zdravěji, můžete omáčku vynechat. Nakonec si můžete sendvič nechat posypat solí, pepřem nebo oregánem. Jako správní vyznavači zdravého životního stylu samozřejmě tušíte, že sůl potřeba přidávat není. Já proto zvolil posypání oregánem.

Nesmíte zapomenout ještě na jednu důležitou věc. Vyhnout se nákupu smažených chipsů, cookies a sladkých nápojů. Pokud si je k pracně vytvořenému zdravému sendviči přidáte, nemůžete se divit, že pak nějaký ten gram přiberete. A sendvič rozhodně na vině nebude.

Co se týče chuti, musím říct, že sendvič Kuře Teriyaki byl rozhodně dobrý a rozhodně to nebyla moje poslední návštěva Subway. Kdybych měl najít nevýhodu, tak je jí určitě cena. Za skoro devadesát korun pořídíte v McDonald's nebo KFC burger i s hranolkami. Kvalitou se ale sendviči tato kombinace nevyrovná.

Kde jíte rádi vy? Vyzkoušeli jste už Subway? A jak vám tam chutnalo? Napište mi do komentářů!

Okomentovat

0 Komentáře