Tipy na vánoční dárky pro fitness nadšence 1: Potěšte je shakerem nebo dobrým pudinkem

Máte už nakoupené všechny vánoční dárky? Jestli ne a lámete si hlavu s tím, co dát pod stromeček milovníkům zdravého životního stylu, sestavil jsem pro vás několik tipů. Vybral jsem výrobky, které už mám vyzkoušené a můžu je doporučit, ale také produkty z mého osobního seznamu přání. V prvním dílu najdete tipy na levnější dárky do pěti set korun.

Tapiokový pudink s čokoládovými hoblinami a banánem. Ideální zdravá svačina. Zdroj: Odlamky.cz

Nádoby na pití

Ať už vybíráte dárek pro muže, ženu, milovníka kardio cvičení nebo posilování, určitě nešlápnete vedle kvalitní nádobou na pití. Dobrou lahev ostatně využijí nejen fitness nadšenci. Osobně si už dlouho přeji lahev Bobble Sport. Filtr s aktivním uhlíkem z vody odstraní nečistoty a chemikálie a vyčistí až 150 litrů vody. Poté ho stačí vyměnit a znovu si vychutnáváte čistou vodu.

Všichni, co mají protein v prášku, zase potřebují shaker. Díky mřížce, která v něm je, se protinový prášek s vodou dobře promíchá. Já si nedávno koupit shaker Biotech a zatím jsem spokojený. Patří k nejlevnějším na trhu a svou funkci plní. Pokud ale chcete utratit více než osmdesát korun, najdete i shakery za pět set.

Booble Sport, Shaker Biotech a KeepCup. Jednou z těchto nádob na nápoje určitě fitness nadšence potěšíte. Zdroj: Oficiální stránky výrobců

Poslední nádobou na pití, kterou vám doporučím, je KeepCup. Nevyužijete ho sice přímo při cvičení, ale v zimních měsících ocení i fitness nadšenci dobrý čaj. Já KeepCup dostal od bývalých kolegů jako dárek při odchodu z práce a můžu ho jen chválit. Jen malé upozornění - ač výrobce tvrdí opak, KeepCup zcela netěsní. Pokud s ním budete cestovat, tak ho držte v ruce a rozhodně ho nemějte pohozený v tašce. Mohlo by to napáchat velké škody.

Vybavení na fitness

Pokud máte cestu do Vídně, určitě nevynechejte návštěvu Primarku. Kromě oblečení tam totiž najdete i vybavení na fitness. Aktuálně tam pořídíte skvělý dárek pro fanoušky jógy nebo pilates - podložku na cvičení za osm euro. Kupoval jsem ji tam loni a jsem s ní velmi spokojený.

Podložka na cvičení a ručník. Ideální dárky pro ty, co pracájí na svém těle. Zdroj: Primark.com

V posilovně, na Spinningu, aerobicu a dalších cvičeních pak určitě využijete kvalitní ručník. Ten z Primarku stojí čtyři eura. Loni jsem tam kupoval levnější a úplně dobré zkušenosti jsem s ním neměl. Třeba je ale tento kvalitnější. Nebo tam letos objevím něco dalšího z jejich bohatého sortimentu vybavení a oblečení na fitness za dobré ceny.

Zdravé pochoutky

Poslední kategorií, kterou jsem vybral do tohoto přehledu, jsou zdravé pochoutky. Jako první vám doporučím pochoutky z Dobrot od lamky. Pudink od Hanky jsem už testoval a recenzi najdete tady. Samozřejmě vám neradím, abyste někomu dali pod stromeček několik kelímků s pudinkem. Když ale Hanku kontaktujete, domluvíte se s ní na dárkovém poukazu v jakékoli hodnotě. A obdarovaný si pak vybere zdravé svačinky dle své chuti.

Chia pudink Od lamky má jen jednu vadu - je až příliš malý.

Zapomenout nesmím ani na mé oblíbené Quest Bar. Dávám si je jak po cvičení, tak na svačinu a vesměs mi chutnají. Mou nejoblíbenější příchutí je Cookies & Cream, ale vybrat si můžete i z dalších variant. Novinkou na českém trhu jsou Quest Protein Chips, což jsou proteinové brambůrky. Zatím jsem je nevyzkoušel, ale už se těším, až se tak stane.

V příštím dílu tipů na vánoční dárky se zaměřím na dražší dárky. Těšit se můžete na tipy z oblasti fitness monitorů.

Co plánujete dát fitness fanouškům pod stromeček vy? Inspirujte mě v komentářích!

Okomentovat

0 Komentáře