UPBEAT Juicy Protein Water: Stojí za to si ji pořídit?

Když jsem k nákupu výživových doplňků dostal k otestování UPBEAT Juicy Protein Water, byl jsem docela překvapený. O značce jsem nikdy dřív neslyšel a nenapadlo mě ani, že někdo vyrábí proteinovou vodu. O to víc jsem byl zvědavý na její chuť.

UPBEAT prodává proteinovou vodu ve třech variantách – pomeranč s mandarinkou, citron a borůvka s malinou. Já jsem vyzkoušel poslední zmiňovanou příchuť.

Ještě než se podíváme na chuť, zaměřme se na složení. 94 % obsahu je voda. Tu doplňují 2,4 % syrovátkového proteinového izolátu, ovocné šťávy z koncentrátu (1,5 % borůvka, 1,5 % malina), kyselina fosforečná, kyselina citronová, přírodní aromata, sladidla (acesulfam-K, sukralóza), konzervant (benzoát sodný) a vitaminy (B5, B6, B7 a B12).

Našel jsem si, že se běžná cena půllitrové lahve pohybuje kolem padesáti korun. A to je podle mě docela dost. Zejména proto, že mě chuť nijak neohromila. Rovnou říkám, že mi osobně víc chutná protein rozpuštěný v mléce, takže pokud vám nevadí rozpouštět ho ve vodě, možná vás tato voda osloví víc. Já bych si ji popravdě znovu nekoupil, ale myslím si, že si své zákazníky najít může.

Máte tip na fitness výrobek, který bych měl vyzkoušet? Napište mi do komentářů!

Okomentovat

0 Komentáře