Souboj (kokosových) proteinových tyčinek. Která je nejlepší?

Koho z nás někdy nehoní mlsná? Nevím, jak to máte vy, ale já se můžu utlouct po kokosové tyčince Margot. Když jsem v obchodě náhodou narazil na její zdravější verzi, neodolal jsem a hned jsem ji přihodil do košíku. Rovnou jsem tam přidal i další tyčinky, abych porovnal jejich chuť.

Margot Plus, jak se proteinová verze oblíbené sladkosti nazývá, slibuje o třicet procent méně cukru s obsahem osmnácti procent proteinu. Hned po otevření se na vás vyvalí příjemně známá vůně. Tím ale bohužel podobnost s klasickou verzí končí. 

Jasně, dalo se počítat s tím, že se jiné složení podepíše na chuti, ale upřímně jsem asi čekal něco trochu jiného. Obsah proteinu zase není tak vysoký, aby se tak výrazně na chuti projevil. Nechci znít negativně, Margot Plus se jíst dá a není to žádná tragédie. Zároveň ale nemůžu říct, že bych si ji nějak užil.

Pro srovnání jsem si koupil i dvě tyčinky od MAXSPORT. Ta, která měla chutnat jako Margot, se jmenuje Malibu Royal Protein Bar s 26 procenty proteinu. Jak jste si možná všimli, na fotce není, protože jsem ji stačil sníst už cestou z obchodu. Je o něco lepší než Margot Plus, ale můj favorit to také není. Chutná mi ale více než Protein Bar čokoláda a ořech od stejné značky, která mě nijak nezaujala.

A kdo že tedy můj malý test vyhrál? Amix Exclusive Protein Bar v příchuti Carribean Punch. Tuto značku jsem popravdě vůbec neznal, takže jsem ji k nákupu přihodil čistě ze zvědavosti. O to příjemnější překvapení mě čekalo. Osobně mi tato tyčinka chutnala nejvíce ze všech testovaných, takže příště určitě sáhnu po ní. Obsahuje 25 procent proteinu, takže by se dalo čekat, že bude chutnat uměleji než Margot Plus, ale opak je pravdou.

Cenově vyšly všechny tyčinky kolem třiceti korun, v přepočtu na gramy pak nejlevněji vychází právě vítěz mého malého testu.

Jakk to máte vy, když vás honí mlsná? Hledáte zdravější verze sladkostí, nebo si raději dáte klasickou čokoládovou tyčinku? Dejte mi vědět v komentářích!

Okomentovat

0 Komentáře