RECENZE: GymBeam Multivitamin Yummies dodají vitamíny a dobře chutnají

Doplňovat vitamíny je důležité. Pokud je zvládáte do těla dostat v přírodní formě, je to jedině dobře. Přiznám se ale, že já to ne vždy dokážu. Proto si pomáhám vitamínovým doplňkem od společnosti GymBeam.


Multivitamin Yummies na první pohled možná vypadají jako bonbony pro děti, ale nenechte se zmást. Mají v sobě jedenáct vitamínů a minerálů –⁠ konkrétně vitamíny A, C, D3, E, B5, B6, B7 a B12, zinek, jód i kyselinu listovou. A to v množství, které je srovnatelné (a někdy i mnohem lepší) s doplňky ve formě tablet. A přiznám se bez mučení, ty mám občas kvůli velikosti a pachuti problém spolknout.
 
Medvídci naopak chutnají dobře. Samozřejmě se nejedná o žádné HARIBO, ale určitě vás potěší příjemná ovocná (pomerančová, citronová a třešňová) chuť. Abyste do sebe dostali dostatečnou dávku vitamínů, doporučuje výrobce denně sníst dva až čtyři medvídky. Osobně si dávám dva a zbytek vitamínů do sebe zkouším dostat z běžných potravin.
 

Kromě lepší imunity slibuje výrobce po snězení Yummies také snížení únavy, zdravější pokožku či vlasy a správné fungování štítné žlázy. Nejsem vědec, takže vám samozřejmě neřeknu, zda mají medvídci na moje tělo opravu tak dobrý vliv. Pokud se ale poohlížíte po multivitamínu, který navíc i dobře chutná, můžu vám tento výrobek doporučit.

60 medvídků seženete za 159 korun přímo v e-shopu GymBeam. Mají je ale i další prodejny doplňků – v Brně jsem je třeba viděl v Aktinu.

Jak to máte s vitamíny vy? Doplňujete je uměle, nebo je získáváte jen ze stravy? Napište mi to do komentářů!

Okomentovat

0 Komentáře