RECENZE: Spalovač tuků L-Carnitine 3000 od Trec Nutrition mi s hubnutím moc nepomohl

Když chcete zhubnout několik kilo, většinou si na internetu hledáte doplňky, které vás v tom podpoří. Požadujete totiž co nejlepší výsledky v co nejkratším čase. I já jsem vyhledal pomoc s hubnutím a koupil si spalovač L-Carnitine 3000 od společnosti Trec Nutrition. Přiznám se už dopředu, že jsem od něj neměl velká očekávání, protože podobné přípravky na mě příliš neúčinkují. A proto jsem ani nebyl výrazně zklamaný.

L-Carnitine 3000 na mně neměl v podstatě žádné účinky.

Začnu pozitivně. L-Carnitine 3000 chutná celkem dobře. Měl jsem příchuť meruňky a opravdu jsem ji cítil. I přesto ale nečekejte, že byste si dávali meruňkový sirup. Pokud by vám nechutnal, můžete ho rozmíchat ve větším množství vody, takže se pachuť rozmělní. Oproti spalovači Clenburexin Shot ale L-Carnitine 3000 chutná opravdu skvěle.

Hůře je na tom ale s účinky. Ve srovnání s Clenburexin Shotem jsem na sobě v podstatě žádné nepozoroval. Ani jsem se při cvičení nezačal víc potit, ani jsem při stejně intenzivním cvičení neměl méně na váze, než když jsem si přípravek nedal.

Nutno podotknout, že asi nejsem úplně vhodný typ na tyto výrobky. Většinou na sobě totiž pozoruji účinky opravdu minimální, spíše žádné. Neříkám tedy, že někdo po používání L-Carnitine 3000 nemůže zhubnout. Já si ho ale asi znovu nepořídím. A když se budu chtít zbavit přebytečných kil, raději zvýším intenzitu tréninku. 

Pokud uvažujete o nákupu některého ze spalovačů, přečtěte si i tento článek, kde najdete výsledky testu spalovačů od redaktorů České televize.

Používáte při cvičení spalovače tuků? Poraďte mi nějaký skutečně fungující v komentářích!

Okomentovat

0 Komentáře