RECENZE: Low Carb Protein Bar 30 od Nutrendu chutná dobře. Složením je ale průměrná

Proteinová tyčinka s vysokým obsahem bílkovin a nízkým obsahem cukrů. Tak prezentuje Low Carb Protein Bar 30 na svém webu její výrobce Nutrend. A nelže. V osmdesátigramové čokoládové tyčince, kterou jsem vyzkoušel, opravdu najdete skoro 24 gramů proteinů a jen čtyři gramy cukru. Nutrend ale záměrně mlčí o slabinách této svačiny. A bohužel jsem jich našel víc.

Low Carb Protein Bar 30 od Nutrendu potěší milovníky čokoládové chuti.

Jako první zápor uvedu, že izolát sójových bílkovin je až na třetím místě ve složení. Na prvním je sladidlo a na druhém poleva se sladidlem a ztuženým palmojádrovým tukem. Tyčinka tedy neobsahuje cukr, ale sladidlo se postará o dostatek sacharidů.

Ve složení bych našel i další zápory. Například zahušťovadlo polydextrózu nebo konzervant kyselinu sorbovou. Na druhou stranu mě potěšil opravdu vysoký podíl bílkovin. Po jejím snědení tedy do těla opravdu dostanete nějakou užitečnou energii.

Dobrá je také chuť. Vyzkoušel jsem čokoládovou příchuť a zatím byla nejpodobnější sladkým čokoládovým tyčinkám. To je ale dáno složením. Každopádně kdybych měl volit mezi sladkou tyčinkou a touto, rozhodně sáhnu po této.

Pokud bych měl ale na výběr například mezi Quest Bar a touto, zvolil bych první jmenovanou. Stále jsem totiž zatím netestoval nic, co by její složení překonalo. Každopádně tato tyčinka od Nutrendu je dobrou volbou, pokud chcete sníst dostatek proteinů a nechcete obětovat sladkou chuť.

Osmdesátigramovou tyčinku koupíte v obchodech v příchutích nugát, mango, pistácie a čokoláda. Zaplatíte za ni kolem padesáti korun.

Jaké proteinové tyčinky jíte vy? Dejte mi vědět do komentářů!

Okomentovat

0 Komentáře