RECENZE: Díky krabičkové dietě LINIEBOX jsem zhubnul dvě kila za dva týdny

Pocity hladu a malé porce jídla. To si mnoho lidí vybaví, když se řekne dieta. Další zase napadne, že budou muset jíst samá zvláštní jídla, která jim určitě nebudou chutnat. Tyto předsudky ale neplatí o krabičkové dietě LINIEBOX, kterou jsem dostal na dva týdny na testování. Své dojmy jsem sepsal do recenze.

Jídlo na celý pracovní týden vám řidič doveze v neděli večer.

Nemyslím si, že bych jedl výrazně špatně. Snažím se jíst zdravé potraviny a nepřejídat se. Přesto mě velmi zaujala možnost vyzkoušet si krabičkovou dietu LINIEBOX. Po nástupu do nové práce totiž každý den přes osm hodin sedím v kanceláři a ke cvičení se dostanu jen o víkendu. To se pomalu začalo podepisovat na mé váze. Nijak drasticky jsem tedy nepřibíral, ale po měsíci v práci jsem měl kilo nahoře.

Přesto jsem si jako hlavní cíl nedával hubnutí, ale objevení nových jídel, kterými bych zpestřil svůj jídelníček. Proto když mi z LINIEBOXu před zahájením programu napsali, jestli jsou potraviny, které nejím, aby mi je vyřadili z jídelníčku, napsal jsem jen houby. Normálně jsem v jídle vybíravější a vyhýbám se více jídlům, ale kdybych je vypsal všechny, ztratil by program smysl.

Když mi v neděli večer řidič přivezl jídlo na celý týden, trochu jsem se bál, jestli se mi vejde do ledničky. Nakonec jsem vše vyskládal do jedné a půl přihrádky. Stačilo jen trochu zužitkovat zkušenosti z hraní Tetrisu. Na lednici jsem si pak připevnil magnety jídelníček, abych přesně věděl, kdy si mám jaké jídlo dát.

LINIEBOX totiž do krabiček balí jen obědy a večeře. Snídaně a svačiny si musíte seskládat sami. Nijak mi to ale nepřekáželo a nezabralo ani moc času. Stačilo se podívat do jídelníčku a sáhnout po té správné potravině.

Co se samotného jídla týče, překvapilo mě, že jsem v krabičkách objevil jídla, která bych tam nečekal. Ano, přiznávám, i já jsem měl trochu předsudky. V krabičkách jsem ale našel i segedínský guláš nebo snack s polevou z čokolády. Nepřišel jsem tak ani o sladké.

Sýr a křup s okurkou. Přesně to jsem měl jeden den na odpolední svačinu.

Velmi pozitivně hodnotím, že jsem do sebe díky krabičkám dostal 5x denně porci ovoce nebo zeleniny. Přesně s tím mám totiž při normálním režimu problém. Většinou si dávám ovoce na dopolední svačinu a zelenina se ještě jednou denně v jídelníčku vyskytne. Po dva týdny jsem měl ale o tento problém postaráno.

Jak už jsem zmínil, pozitivně mě překvapilo, že jsem nedostal žádné náhražky pravého jídla, ale známé pokrmy připravené zdravěji. Osobně bych klidně zařadil do jídelníčku i další zdravé potraviny, jako je tofu nebo Šmakoun, ale chápu, že pro lidi, kteří jí nezdravě, by to mohl být velký šok. Takto dostanou to, na co jsou zvyklí. Jen s méně kaloriemi.

Ani porce jídla nebyly příliš malé. První dva dny jsem si tedy musel zvykat na příjem snížený o zhruba 2 500 kalorií, ale mírné pocity hladu jsem zahnal porcí borůvek. Ostatně pokud budete mít hlad, můžete si do jídelníčku přidat zeleninu nebo některé druhy ovoce.

První týden jsem měl taky trochu strach, že jídlo až do pátku nevydrží. Proto jsem ve středu začal prohlížet zbývající krabičky, jestli se něco nekazí. Díky dobrému balení ale i páteční jídlo chutnalo dobře a nepoznali byste, že ho kuchař připravil téměř před týdnem.

Jak jsem už psal, mým hlavním cílem nebylo zhubnout. I přesto jsem za dva týdny programu lehčí o dvě kila. A to jsem si jen v sobotu a neděli dal hodinu Spinningu. Kdybych cvičil více, věřím, že je efekt ještě větší. Ale teď jsem s váhou spokojený.

Menší efekt by se naopak určitě dostavil, kdybych se o víkendu snažil dohnat to, co jsem přes týden zameškal. Při držení krabičkové diety je potřeba myslet na to, že i o víkendu se musíte stravovat zdravě. Ano, můžete si dopřát něco nezdravého, ale rozhodně to nepřehánějte.

Celkově musím program LINIEBOX pochválit. Mám dole přebytečná kila, získal jsem inspiraci pro svůj jídelníček a netrpěl jsem hlady. Proto uvažuji, že si do budoucna objednám třeba jen obědy do práce, abych nemusel uvažovat nad tím, co si uvařím. Případně někdy vyzkouším opět týdenní program, tentokrát ale udržovací. A třeba se překonám a zařadím do jídelníčku i houby.

Měli jste někdy krabičkovou dietu? Jak vám chutnala? Dejte mi vědět do komentářů!

Okomentovat

0 Komentáře