RECENZE: Adidas ULTRABOOST 20. Dobrá investice, nebo vyhozené peníze?

Mám rád běh, protože na něj nepotřebujete moc speciálního vybavení. Do čeho se ale vyplatí investovat, jsou dobré boty. Když jsem si vybíral nové, padl mi zrak na model ULTRABOOST 20 od značky Adidas.

Adidas slibuje u tohoto modelu skvělé odpružení a návratnost energie. A to díky podrážce z Boost pěny. Na rovinu říkám, že nejsem až tak zdatný běžec, takže úplně neposoudím, jestli je to opravdu nejlepší odpružení na trhu.

Co ale posoudit můžu, je, že se v botě opravdu příjemně běhá po asfaltu. Oproti mé předchozí botě s tvrdší podrážkou nejsou dopady tak nepříjemné. Celkově se mi i líbí, jak bota sedí na noze a je lehká.

Adidas tvrdí, že tento model si mnozí zamilovali i pro běžné nošení. A já se nedivím. Boty vypadají opravdu dobře a kdybych si je objednal v neutrálnější barvě (třeba černé), nebál bych se v nich vyrazit do města i do práce. Věřím, že lidé, kteří hodně chodí nebo celý den stojí, takto pohodlnou botu ocení.

V době, kdy tento článek píšu, už Adidas představil ULTRABOOST 21, který má o 6 % více Boost kapslí a nabízí o 15 % tužší přední část boty pro dynamičtější běh. Pokud tedy zvažujete nákup nové obuvi na běhání, můžu řadu ULTRABOOST jedině doporučit. Sice si připlatíte (boty stojí více než čtyři tisíce, dražší pár v botníku nemám), ale investice se určitě vyplatí. A díky tomu, že je v prodeji nová modelová řada, seženete ULTRABOOST 20 se zajímavými slevami.

V jakých botách běháte vy? Napište mi do komentářů!

Okomentovat

0 Komentáře